27 Nisan 2014 Pazar

AHMET MARAŞLI


Ozan / Yazar.
İnsanlığın kendisini bulması ve özlenen seviyelere erişebilmesi için en hassas konulardan birinin “canlı ve gerçek bir eğitim” olduğu fikriyle bu alanda bir “anahtar” olması niyet ve duasıyla “Anahtar Eğitim Projesi” adında, düşünce üretimi ve sentezinden oluşan orijinal bir eğitim projesi ortaya koydu. Ve bu proje, pilot uygulamalar sonucunda bir program halini aldı.

----------------------------------------------------------

DOĞUMU: Maraş’ta 1958 yılında  doğdu.

ÖĞRENİMİ:  İlk ve orta okulu memleketinde bitirdi

LİSE: Akşehir İl­köğretmen okulu­nu, 

ÜNİVERSİTE:  Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümünü bitirdi.

ÖĞRENCİLERE: Çeşitli eğitim kurumlarında ve derneklerde kendisinin geliştirdiği bir eğitim projesini anne babalara, öğrencilere ve eğitimcilere seminer olarak sundu.

EDEBİ YAŞAMI: Yazar,  çeşitli araştırma, inceleme, yazı, şiir çalışmaları ve eğitim seminerlerinin yanı sıra, bir eğitim merkezinin de yöneticiliğini yapmaktadır.

MEDENİ HALİ:  Evli ve dört çocuk babasıdır.
  
ESERLERİ 
1.Okumayı Sevdirme Yolları,
2. Kur'an'ın Diziliş Mucizesi,
3. Nasrettin Hoca İnteraktif Eğlenceli Eğitim Serisi-1
4. Dahilerle Yarışalım,
5. Eğitimde Ve Hayatta Çocuğumu Nasıl Yönlendirebilirim?
6. Demiş Demiş Ne Demiş,
7. Okumayı Sevdirme Projesi,
8. Evde Okul Okulda Kalite,
9. Bu Çağda Çocuk Yetiştirmek.

------------------------------------------------------------------------


ahmetmarasli@gmail.com

------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder