24 Nisan 2014 Perşembe

SEDAT ADANIR


Ozan - Gazeteci

Sedat Adanır1957’de Maraş’ta doğdu.

ÖĞRENİMİ: İlkokulu bitirdikten sonra gazete ve matbaalarda çalışmaya başladı. 

Halen bir basımevinde yönetmen olarak çalışıyor. Bazı edebiyat dergilerinin editörlüğünün yaptı. Şiirleri değişik gazete ve dergilerde yayımlandı.


-------------

ÜÇ BUUTLU SES

Ses vardır
Mavi bir ses
Bir başka anlam 
kazanır
Kelimeler dilde
Esrikleşir
Güzelleşir
Su gibi akar

Ses vardır
Gri bir ses
Sisli
Daraltır geniş alanları
Günü geceye döndürür

Ses vardır
Bembeyaz
Ana gibi şefkatli
Baba gibi kanat gerer insanlara
Yorulmaz!

*

EN GÜZEL BEN AĞLARIM

İlk ben okurum,
Ben dökerim kalıplara
Yazarların yazdıklarını
Ben mürettibim usta
Yani dizgici

İlkin ben tutarım 
Şiirlerin kanatlarında usulca
Ben mürettibim usta
Yani dizgici

Önce ben okurum hikayeleri
Soluk soluğa
Yutarcasına
Ben mürettibim usta
Yani dizgici

Öykünün bir yerinde
En güzel ben ağlarım.
---------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder