19 Mart 2015 Perşembe

ŞABAN CEREN


KİMDİR: Ozan, yazar, hat ve karikatür sanatçısıdır.

DOĞUMU: Maraş İlinin Afşin İlçesine bağlı Arıtaş Kasabasında 1967 yılında doğdu.

ÖĞRENİMİ: İlköğretimi Hatay/Erzin, orta öğrenimi Afşin İHL tamamladı.

EDEBİ YAŞAMI: Güzel sanatlar dalında çalışmalarına 1989’da başladı. Resim ve hat ile uğraşmaktadır. Karikatür, şiir ve yazıları gazete ve dergilerde yayımlandı.

-----------
ŞİİRİ
--------------

YAR İÇİN
Kaşık kaşık tattım ağulu aşı
Bastım bağrıma yosunlu taşı
Sel gibi coşan kan dolu yaşı
Akıttım yar için diye diye

Mil çekildi gören kara gözüme
Yasaklar konuldu her bir sözüme
Bir ayrılık yapıştı gene özüme
Çektim yar için yar diye diye

Simsiyah saçlarım ak ile doldu
Siyahlığı kalmadı bembeyaz oldu
Ömre gelen bahar çok erken söndü
Kurudum yar için yar diye diye

Ceren incittiği çıkmaz yolundan
Hasret ağacının kuru dalından
Yârin sunduğu sevda balından
Tattım yar için yar diye diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder