19 Mart 2015 Perşembe

ŞÜKRÜ VURAL

DOĞUMU: Maraş İlinin Afşin İlçesinde 1966 yılında doğdu.

ÖĞRENİMİ: İlk ve ortaokulu Afşin'de, liseyi Maraş'ta bitirdi.

GÖREVİ




1.   1992 Yılında Afşin Belediyesinde memuriyete başladı.
2.   Göksun ve Nurhak, arkasından Maraş Nüfus Müdürlüğünde görev yaptı.

-------

BİR ŞİİRİ

BEN NEYİM

Hoş muyum ala mıyım ben neyim
Ben oldum olası kederdeyim
Hep hasret hep hicran elemdeyim
Kara iken yazım nasıl da güleyim

Zalimin elinden hiç yüzüm gülmedi
Halimi görüp halden bilmedi
Nasihat ile doğruyu görmedi
Bir gün olsun yüzüm gülmedi

Bakarım hep ellerin hanesi gül gülistan
Bana hoş gelsin arzuladığım kabristan
Mahkûmum çileye çıkamam mahpustan
Gözümden dökülen yaş tuttuğum yastan

Çok gamlısın yeter artık söyleme
Yazıktır gayrı kendine eyleme
Dünya zalimlerin güleceğim diye eğleme
Faniyi âdem zalim zinhar insaf dileme

Şükrü’m hem dert yaşar hem yazarsın
Fani dünyada ne hayal kurarsın
Kuranlar göçtü sen de kanarsın
Kara toprak alır sağ yanına yatarsın


Şükrü VURAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder