3 Ekim 2015 Cumartesi

HÜSEYİN ÖZTÜRK


MESLEĞİ: Akademisyen - Araştırmacı Yazar.

Hüseyin ÖztürkDOĞUMU: Maraş’ın Topçalı köyünde 1950’de doğdu.
İLKOKUL: İlkokulu Göksun’da,

LİSE: Liseyi Maraş’ta okudu.

ÜNİVERSİTE: Gaziantep Erkek Öğretmen okulunu ve İ.Ü. Edebiyat Fakültesi Felsefe bölümünü bitirdi. Doktorasını yaparak üniversitede görev aldı.

EDEBİ YAŞAMI: Lise öğrencilik yıllarında Kahraman Kent gazetesinde ilk yazıları yayınlandı. Hareket, Milli Eğitim, Mavera gibi dergilerde yazdı. Bilimsel toplantılarda bildiriler sundu. Ders kitapları kaleme aldı.

EMEKLİ: Niğde Üniversitesinde öğretim üyeliği yapmakta iken 2004 yılında emekli oldu.

ESERLERİ
1.  Düşünce ve Uygarlık Tarihi (1978),
2.  Kınalızade Ali Çelebi’de Aile Ahlakı (1991),
3.  Felsefeye Giriş (müşterek, 1995),
4.  Eğitim Sosyolojisi (1998),
5.  Rehberlik ve Ruh Sağlığı (1998),
6.  Eğitim Felsefesi (1998),
7.  Öğretmenlik Mesleğine Giriş (2001),
8.  Belçika’da ve Türkiye’de Zorunlu Eğitim (2001),
9.  Rehberlik (müşterek, 2003),
10.     Sosyolojik Yansımalar (2005),
11.               Öğrenmenin Büyüsü (2005)’dir.

-------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder