8 Mayıs 2016 Pazar

HASAN AKPINAR


DOĞUMU: 1976 Yılında doğdu.

ÖĞRENİMİ

  • İlkokulu Kahramanmaraş Afşin Türksevin köyü ilköğretim okulunda,
  • Oorta okulu Afşin Lisesinde,
  • Liseyi Elbistan EML de tamamladı.
  • Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünü kazandı ve 2000 yılında üniversiteyi bitirdi.  
GÖREVİ/YAPTIKLARI
1. Üniversite öncesi 3 yıl özel şirketlerde elektrikçi olarak çalıştı.
2. 2001 yılında Afşin Kabaağaçyeniköy(akçırı) i.ö.okulunda göreve başladı.
3. Halen Afşin Atatürk İlköğretim okulunda sınıf öğretmeni olarak çalışıyor.

--------

2 ŞİİRİ 


1. Can Kuşum
S eni seviyorum can kuşum
E n güzel duygular senin için
N efretim hasretim acım kederim
İ nan can juşum tek senin için

S en iste yıldızları koparayım tek tek gök yüzünden
E line getireyim çoban yıldızını
V eye başına taç yapayım yıldızlardan
İ stersen güneşi söndüreyim
Y akmasın çöldeki mecnunları
O d olayım sevenlerin gönlünde ya da
R uh olayım bedenlerinde
U şağın olurum istersen kapında
Mutluluğun için çalışırım yolunda

C an olurum canına can katarım
A ranan kan olurum damarlarında, güç katarım
N isan yağmuru olurum

K ırk ikindi olur yağarım yer yüzüne
U mut olurum çorak topraklara
Ş ahidin olurum ahrette, günahsızlığına
U ğrunda yanarım gerekiirse, ama tek şey isterim
M utluluğuma dokunma olur mu can kuşum



2. Bu Günüm 



Bu gün hava soğuk 
Üşüyor gördüğüm bütün insanlar 
Benimse içimde bir sızı 
Kafamda tanımsız sorular 
Ve hala anlayabilmiş değilim 
Neden aramızda ayrılık var

Odamdayım yanlızım 
Gözlerimde nemlenmeler 
İçimde bir ateş var 
Bu yüzden buğulandı pencereler 
Adını yazdım cama 
Sırf inat olsun diye 
Altına bir şiir ekledim 
Seni çook seviyorum diye 

(İnanmıyorum sevdiğine 
Mecnunun Leylayı 
Keremin Aslıyı 
Ya da herhangibirinin bir başkasını 
Benim seni sevdiğim kadar) 

Sonra daldı gözlerim 
Camdan karanlık geceye 
Bir hüzün doldu içime 
Sen yoksun diye 
Yeni bir dörtlük işledim 
Bir başka pencereye 

(Beklemek hasretinle yarını 
Seni düşünerek geçirmek sabahı 
Bilmezsin ki bende ne acıdır 
Yaşamak senin olmadığın bir anı) 

Gece bitti gün doğdu 
İçimde hala anlamsız kederler 
Öyle bir feryat ettim ki sorma 
Ağlamaya başladı adını yazdığım pencereler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder